dimecres, 27 de març del 2019

UN MILIÓ DE LIKES

Resultat d'imatges de hermanos jasoEl dimecres 20 vam anar a veure una obra de teatre sobre les xarxes socials, l'obra es deia "un milió de likes". Va de dues noies, la Susana i la Clàudia, ben diferents que representaven dos mons a la vida de les xarxes socials.

Un influencer és una persona que fa coses que agrada a moltes persones. Jo crec que fer això està molt bé perquè n'hi ha de tot tipus: que et fan riure, t'expliquen la seva vida interessant... A més t'ajuden a divertir-te i animar-te si estàs trist a part dels seus aspectes negatius. De vegades abusen molt dels seus fans o t'avorreixes perquè t'estan explicant la seva vida paraula per paraula, sobretot hi ha molts abusos i addicions. Total, jo crec que van bé però no al 100%.


Jo de fet no tic cap influencer preferit però sí que en segueixo uns quants que m'agraden, per instagram o per YouTube  Un dels que m'agraden més son els "Hermanos Jaso" que són uns germans que fan vídeos junts al YouTube  com per exemple reptes. Es diuen Judit i Fernando. A mi m'agraden perquè fan molta gràcia, aquests youtubers tenen insatgram i YouTube. Estàn patrocinats per Coca-cola. Sempre comencen els vídeos dient "Hola a todos, que toca hoy Judit Jaso Romero".


https://www.youtube.com/watch?v=f8lrJMfjmK0

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada